Fiksumpaa markkinointia ja palvelumuotoilua
Haluan inspiroida ajattelemaan ja toimimaan asiakaslähtöisemmin sekä tarkastelemaan arkisia kohtaamisia asiakkaan näkökulmasta. 
Palvelumuotoilu tulee mieltää jokapäiväisenä ja luontevana tapana kehittää palveluja ja liiketoimintaa. 
Aloita Tästä matka palvelumuotoilun ja asiakkaan maailmaan!

"Liikkeen avaaminen on helppoa,
liikkeen aukipitäminen on taitoa".
-Konfutse

Markkinointi, Brändi & Palvelumuotoilu

Tervetuloa asiakkaiden arvon ja asiakaskokemuksen aikakaudelle, jossa asiakkaasi valitsevat itse mitä palveluja haluavat käyttää ja tekevät valintansa sen perusteella, millaista arvoa ne hänelle tuottavat. Asiakkaiden aikakaudella mukana vauhdissa pysyvät parhaiten ne toimijat, jotka onnistuvat asiakaslähtöisesti kehittämään palveluitansa ja toimintatapaansa.

Palvelumuotoilun avulla opit ymmärtämään asiakkaidesi tarpeita paremmin ja kehittämään heille heille entistä parempia palveluja, oli kyseessä sitten:

- Uuden liikeidean kehittäminen tai vahvistaminen
- Nykyisen toiminnan kehittäminen asiakaslähtöisemmäksi
- Kokonaan uusien palvelujen kehittäminen.

Markkinointi sekä brändin rakentaminen ja johtaminen ovat suomalaisten yritysten ehkä heikoimmin hyödyntämä kilpailukeino sekä kansallisessa että kansainvälisessä kilpailussa, edelleen. Tarvitsemme pienessä, mutta sisukkaassa Suomessamme markkinointia sekä brändin rakentamisen ja johtamisen osaamista yhtä paljon kuin koneenrakennusta, koodaamista ja kemiaa.

Koska brändi on asiakkaan käsitys (myös odotus) siitä arvosta, jonka yritys – sen fyysinen tuote tai aineeton palvelu hänelle luo, tulisi ja tulee brändin näin ollen olla myös yrityksen ja/tai organisaation (tärkein) työkalu asiakkaiden kokemusten, odotusten ja käsitysten johtamiseen. Täydellisiä monopoleja lukuun ottamatta, globaalissa maailmassamme ei taida juurikaan olla yrityksiä tai organisaatioita, joille olisi yhdentekevää millainen käsitys asiakkailla on yrityksen/organisaation heille luomasta arvosta. Brändi on siis erityisen olennainen kilpailukeino yrityksille ja organisaatioille toimialasta riippumatta.

Tämä onkin yksi liiketoiminnan ajankohtaisimmista haasteita – mikä, tai kuka ja mitkä brändit onnistuvat luomaan ne lojaalit ja merkitykselliset suhteet ja kestävän vuorovaikutuksen asiakkaidensa kanssa, joka lopulta konkretisoituu parhaana taloudellisena tuloksena.


Tilaa palvelu tai Kysy lisää

Jätä yhteystietosi - otan Sinuun yhteyttä!